حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

0

سبد خرید شما خالی است.

09112697442

پرسش و پاسخ

نحوه ثبت نام در سایت زیباکالا چگونه است؟

در بخش بالای سایت بر روی آیکون حساب کاربری (آبی رنگ) کلیک کنید سپس بر روی گزینه "ساخت حساب کاربری" کلیک کنید. در فرم باز شده مشخصات خود را وارد نمایید و بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید تا حساب کاربری شما ایجاد شود. بعد از ایجاد حساب کاربری، شما باید شماره موبایل وارد شده را تایید کنید. برای این کار بر روی دکمه "ارسال کد تایید" کلیک کنید تا کد فعال سازی برای شما پیامک شود؛ در نهایت کد دریافت شده را وارد نمایید و بر روی دکمه "تایید کد" کلیک کنید.

نحوه ورود به حساب کاربری در سایت زیباکالا چگونه است؟

در بخش بالای سایت بر روی آیکون حساب کاربری (آبی رنگ) کلیک کنید سپس "شماره موبایل" یا "نام کاربری" و کلمه عبور را وارد نمایید و بر روی دکمه "ورود به حساب کاربری" کلیک کنید تا وارد حساب کاربری شوید.

آیا می‌توانم بدون ثبت‌نام یا داشتن حساب کاربری سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، شما می‌توانید بدون ثبت نام هم سفارش خود را ثبت نمایید. هنگام تکمیل مشخصات سفارش، می‌توانید یک نام کاربری و رمز برای خودتان وارد کنید که بعد از ثبت سفارش بصورت خودکار حساب کاربری شما ایجاد می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام کرده‌اید، می‌توانید ابتدا وارد حساب کاربریتان شوید سپس اقدام به خرید نمایید.

نحوه خرید از سایت زیباکالا چگونه است؟

برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید تا کالاها به سبد خرید شما اضافه شوند. بعد از این کار دکمه "مشاهده سبد خرید" برای شما نمایان خواهد شد؛ بر روی آن کلیک کنید. با کلیک بر روی آن محصولاتی که به سبد خرید اضافه کرده‌اید برای شما نمایش داده می‌شوند. حال بر روی دکمه "ادامه جهت تسویه" کلیک نمایید و مشخصات خود را وارد نمایید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می‌شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

آیا امکان خرید حضوری یا تلفنی وجود دارد؟

خیر، ما فروشگاه اینترنتی هستیم و ثبت سفارش فقط از طریق ثبت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود و در صورتی که ثبت سفارش در سایت برای شما مقدور نباشد؛ شما می‌توانید از طریق پیام رسان‌های واتساپ یا تلگرام این شماره 09025004923 پیام دهید و سفارش خود را ثبت کنید.

مبلغ سفارش را چگونه می‌توانم پرداخت کنم؟

از دو طریق: الف- پرداخت به‌صورت اینترنتی: در این روش شما پس از تکمیل فرآیند خرید، با وصل شدن به درگاه پرداخت آنلاین، به سایت آن منتقل شده و با استفاده از آن مبلغ سفارش خود را پرداخت می‌کنید. ب- پرداخت به صورت کارت به کارت: در این روش شما باید در هنگام تکمیل فرآیند خرید، گزینه پرداخت بصورت کارت به کارت را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت نمایید سپس مبلغ سفارش را به شماره کارت 6104337420742122 (به نام میلاد زارعی نیا، بانک ملت) واریز نمایید سپس شماره پیگیری آن را از طریق پیام رسان‌های واتساپ یا تلگرام به همکاران ما در بخش فروش اعلام نموده و پس از دریافت تایید، مراحل پردازش و ارسال سفارش شما آغاز می‌شود.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت ‌نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.

چگونه می‌توانیم از سایت مشاوره بگیریم؟

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از طریق پیام رسان‌های واتساپ، تلگرام به این شماره 09025004923 (فقط از طریق واتساپ یا تلگرام) با همکاران ما در بخش فروش ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

آیا امکان تغییر سفارش پس از نهایی‌کردن سفارش وجود دارد؟

خیر، پس از ثبت نهایی سفارش امکان هیچ‌گونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بله، درصورتی که هنوز سفارش شما توسط زیباکالا به پیک یا اداره پست تحویل داده نشده باشد، وجه شما حداکثر تا 48 ساعت به صورت کامل عودت داده خواهد شد.

آیا می‌توانم مبلغ سفارش خود را به صورت پرداخت در محل تسویه کنم؟

خیر؛ در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

مدت زمان تحویل سفارش چقدر است؟

برای مشتریان تهرانی، سفارش‌هایی که در روز کاری قبل از ساعت 12 ثبت شوند، در همان روز رسیدگی شده و در صورتی که بعد از ساعت 12 روز کاری یا روزهای تعطیل ثبت شوند، در اولین روز کاری بعدی رسیدگی خواهند شد. حداکثر زمان تحویل توسط پست 3 روز کاری و توسط پیک 1 روز کاری پس از ثبت سفارش می‎باشد. برای مشتریان شهرستانی، سفارش‌ها از طریق پست ارسال خواهند شد. مدت زمان تحویل سفارش برای مشتریان شهرستانی بین 3 روز تا 5 روز کاری خواهد بود.

در مورد سفارشات ثبت شده شهرستان چگونه می‌توان به کد مرسوله دسترسی داشت و سفارش رو پیگیری کرد؟

بلافاصله بعد از ارسال سفارشات از تهران به سمت شهرستان مورد نظر، کد رهگیری سفارش از طرف پست پیامک می‌شود و با وارد کردن کد رهگیری در سامانه newtracking.post.ir می‌توانید سفارش خود را پیگیری کنید.

هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

سفارش‌های بالای 500 هزار تومان با وزن زیر یک کیلوگرم بصورت رایگان از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند.

کالای من دچار مشکل است، چگونه می‌توانم آن را مرجوع کنم؟

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت باید مورد را به تیم پشتیبانی زیباکالا اطلاع دهند. اگر مشکل حین حمل و نقل کالا به وجود آمده باشد زیباکالا هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن پذیرا نخواهد بود و بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و زیباکالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. اگر مشکل از شرکت تولید کننده یا خود محصول باشد، با تماس با واحد فروش، می‌توانید هماهنگی لازم را جهت ارجاع محصول انجام داده و پس از تایید مشکل محصول از طرف متخصصان زیباکالا، کالای شما شامل مرجوعیت شده و درصورت علاقه می‌توانید آن را تعویض یا در غیر این صورت مبلغ آن را تا حداکثر 48 ساعت از طریق حساب بانکی خود دریافت کنید.

آیا می‌توانم کالای خریداری شده را تعویض کنم؟

با توجه به مصوبات اداره بهداشت، در صورتی که کالای خریداری شده شما، به دست شما برسد تا قبل از اینکه پلمپ محصول باز شود، می‌توانید آن را تعویض کنید. برای تعویض نیز با تماس و هماهنگی با واحد فروش می‌توانید محصول را فرستاده و محصول جدید خود را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که در صورت تعویض هزینه رفت و برگشت محصول به عهده مشتری خواهد بود.

آیا قیمت ها در سایت زیباکالا به روز رسانی می‌گردند؟

بله، قیمت ها در سایت زیباکالا به صورت روزانه و بر اساس استعلام از تامین کنندگان معتبر به روز خواهد شد. لازم به ذکر است بعد از ثبت نهایی سفارش توسط مشتری، تغییر قیمت در کالاها منظور نمی‌گردد.
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X