استفاده از فروشگاه اینترنتی زیباکالا به معنی توافق کامل شما با شرايط مندرج در اين صفحه میباشد.
کلیه اصول و رویههای زیباکالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
زیباکالا یک فروشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی اینترنتی میباشد که کاربران و مشتریان میتوانند در سایت زیباکالا اقدام به خرید کنند. قوانین فروشگاه اینترنتی زیباکالا به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده میباشد و رعایت آن از سوی هر دو طرف معامله الزامی میباشد.
قوانین عمومی
کلیه قوانین، فرایندها و رویههای زیباکالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده میباشد و عضویت در سایت زیباکالا از سوی کاربر یا مشتری به منزله آگاهی و پذیرش قوانین زیباکالا میباشد و کاربر یا مشتری موظف به رعایت قوانین مذکور میباشد.
چنانچه قوانین، رویهها و خدمات زیباکالا تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی که کاربر یا مشتری از خدمات زیباکالا استفاده مینماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی میباشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب مینماید.
کاربر
کاربر به شخصی اطلاق میشود که در سایت زیباکالا ثبت نام نماید و مشتری به کاربری اطلاق میشود که اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی زیباکالا مینماید. ثبت اطلاعات در حساب کاربری توسط کاربر به منزله تأیید صحت اطلاعات از سوی کاربر میباشد.
شرایط ثبت سفارش
در فروشگاه زیباکالا تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا و خرید آن بر عهده کاربر میباشد و زیباکالا هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.
شرایط ارسال کالا در زیباکالا
زیباکالا متعهد است در روزهای کاری تمام سفارشهای ثبت شده را برابر با قوانین به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند زیباکالا از راههای ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ پیامک و یا ایمیل، مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند.
در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از 3 روز کاری لغو میشود.
شرایط تحویل و ارائه کالا
چک کردن مرسوله
مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تأیید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تأیید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی میگردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی زیباکالا هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب مینماید.
قوانین عودت کالا
ضمانت بازگشت 7 روزه کالا یکی از خدماتی میباشد که زیباکالا برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است.
قوانین و محدودیتهای بهداشتی
از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپهای نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمیشود.
شرایط عمومی بازگشت کالا
مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.
هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا میشود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش میشود توجه فرمایید.
امکان انصراف از خرید برای کالاهای آرایشی و بهداشتی که پلمپ نیستند به دلیل رعایت موارد بهداشتی امکان پذیر نمیباشد.
پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار میدهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده میشود در غیر این صورت کالا مجدداً برای مشتری ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی زیباکالا، بر عهده مشتری میباشد.
فروشگاه مجاز است در صورت اتمام محصول یا کالای مورد نظر کاربر وجه پرداختی کاربر را در ظرف مدت 48 ساعت کاری مسترد گرداند.
درچه حالتی میتوانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟
وجود ایراد در کالای دریافت شده
در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت باید مورد را به تیم پشتیبانی زیباکالا اطلاع دهند. تیم پشتیبانی زیباکالا پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام میدهند.
مغایرت کالای دریافت شده با سفارش
درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری 24 ساعت پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام بررسی های اولیه توسط پشتیبانی زیباکالا انجام میگیرد و راهنماییهای لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می گیرد.
نحوه بازگشت کالا و دریافت وجه؟
هزینه بازگشت کالا
در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده سایت زیباکالا میباشد. بنابراین پس از بازگشت کالا به زیباکالا باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق تلگرام یا واتساپ برای پشتیبانی زیباکالا ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.
عودت وجه
در تمامی مواردی که نیاز به عودت وجه و واریز مبلغ به حساب مشتری میباشد بین 24 تا 48 ساعت کاری (به جز روزهای پنج شنبه و جمعه) از زمان هماهنگ شده با واحد پشتیبان زیباکالا، وجه مورد نظر به حساب مشتری واریز خواهد شد.